onsdag 31 augusti 2011

Full rulle!

Jag har tagit tag i min tillvaro. Jag har aldrig tidigare använt min kalender så flitigt. Mina dagar är numera inbokade en vecka i förväg med noga detaljplanering så jag ska veta vad jag ska göra hela tiden. Det är fantastiskt och skönt, när man har så mycket som jag har. Samtidigt som det är svårt att vara spontan. Sjävklart finns viss flexibilitet men inte jättemycket.

Jag håller på att utveckla en ide till en tavla. Jag ser sjukt mycket fram emot att börja måla den. Jag får nog skriva in lite tid i min kalender när jag ska göra det ;)
Skämt åsido jag tycker det ska bli jättekul att måla lite. Ska bara få klart lite mer i huvudet exakt hur jag vill att den ska se ut i grunden. Sen blir det måla av.

1 kommentar:

  1. Det var ett tag sedan, jag fick läsa något trevligt här om ditt skapande. Väntar med spänning....Kram Yvonne

    SvaraRadera