tisdag 8 november 2011

Nytt försök

Jag vet att det återigen var en evighet sedan jag bloggade. Anledningen till detta är att det har varit så mycket att göra i skolan och jag har varit tvungen att prioritera bort hanterverkande och bloggande. Jag missade någonstans att oktober var så jag tycker att det är ganska skönt att början av november är så mild så att jag rent fysiskt kan komma ikapp och fatta att det snart är första advent! Jag älskar julen och i vanliga fall brukar jag börja längta i oktober, men eftersom mitt oktober försvann i år kommer jag hamna i ganska bra läge med mitt planerande i förhållande till alla andra.

Nu har jag i alla fall åter tagit upp mitt hantverkande, jag stickar igen på den kofta jag börja göra till min mamma för mer än ett år sedan och jag mår ganska dåligt över att den inte blev klar till denna höst heller... Dessutom har jag och kärleken börjat på ett ganska stort projekt tillsammans, men jag tror inte att jag ska avslöja riktigt än vad det är. Förhoppningsvis kan vi bli klara till helgen och då kommer det bilder, jag dokumenterar nämligen för fullt. :)

För hoppningsvis kommer resten av hösten inte vara så intensiv och det kommer bloggas mera, detta är dock inte troligt med tanke på att jag ska skriva C-uppsats nu. Men ni får nöja er med det ni får, så blir det kanske mer i vår. ;)

P.S. Helt spontant rim, jag lovar! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar