onsdag 23 juni 2010

Gillar att se resultat

Vissa dagar känns det som att det händer jättemycket och vissa dagar känns det som att det inte händer någonting.

Jag har kikat runt lite och jag funderar på att vara med på ett designtorg i höst/vinter. Det skulle vara jättekul men jag måste se till att designa lite grejer att sälja först. Jag har lite idéer så vi får väl se om det blir av men det skulle vara väldigt roligt.

Jag har stickat två par fotvärmare, det var skönt att få göra några småprojekt som gick lite fortare att göra. Jag är en sån där människa som gillar att se resultat och därför gillar när mina projekt blir klara.

Hoppas ni får en bra midsommar, det verkar ju som att den kanske inte kommer regna... Man kan ju alltid hoppas. ;)

1 kommentar:

  1. Bra det där om designtorg, verkar jättekul. Kör hårt, men ta det easy...ska bli kul att se din design till hösten... Glad midsommar!!! kram Yvonne

    SvaraRadera